среда, 15 апреля 2020 г.

            Завдання на 16 квітня, четвер
                         


                             Доброго ранку всім бажаю,
                      Із четвергом щиро вітаю!
                     Уві сні він мені розказав,
                      Щоб про це кожен учень мій знав.
                      Найкращі слова – це насправді дива:
                      Чесність, чемність, чарівник,
                      Не забудьмо й про часник.
                     Ще ми любимо читати,
                      Четвергу про це слід знати!

             Українська мова
                Відеоурок.

                     

             Дивись тему « Види речень за метою висловлювання»
             Склади і запиши в зошиті 3 речення (завдання на блакитному  прямокутнику): розповідне, питальне, спонукальне.

             Читання
           С. 105. Прочитай.
            Усно дай відповіді на питання.

          Математика
           С. 92. Вправа 4.
           С. 92. Вправа 6. Відповідь: (одне число)

            ЯДС
           С.109 – 110(82) .Підручник.
           Подивись відео «Рослини навесні»

                              

               Мистецтво
               С. 93. Зроби закладку для книжки

                 (орнамент за власним вибором)

                     Пам'ятай правила дорожнього руху!


      СВІТЛОФОР
Як переходиш вулицю,
На розі зупинись
І перш за все уважно
На мене подивись

Я шлях вкажу надійний,
Де небезпек нема.
Трикольорове око
Я маю недарма.

Нехай воно і мружиться,
Ніколи я не сплю,
З малими дітьми в хованки
Я гратись не люблю.

В роботі я суворий
І стриманий завжди.
Тролейбуси, машини
Біжать сюди й туди.

Дивлюсь червоним оком —
Велю спинитись я,
Одне мені потрібно —
Це витримка твоя.

А блисне жовте око,
Іти не поспішай,
Бо жовтий — не зелений:
Потрапиш під трамвай.

Увага — і зелений
Привітно замигтів.
Він колір найдобріший,
Щасливої путі!
Р. Скучайте


Комментариев нет:

Отправить комментарий